miércoles, 21 de marzo de 2007

Wellcome to "Learning vocabulary is easy"

Bé, aquí podrem parlar en catalanglish, OK? Us vull donar la benvinguda al crèdit i m'agradaria que fessiu algun comentari després de les primeres dues sessions.
Si heu agafat la idea del crèdit és tracta de fer unes activitats per repassar i millorar el vocabulari bàsic de primer i segon de l'ESO. Hi hauràn activitats en ordinador però hi han unes normes:
1- Farem activitats a l'ordinador els dies que disposem del laboratori d'idiomes i després de fer com a mínim dos fulls d'activitats en paper.
2- Aquesta norma és la que vam aplicar al crèdit variable del segon trimestre perquè al primer trimestre no funcionàven els ordinadors.
3- Les normes bàsiques del centre les heu de complir (per insultar-vos us puc amonestar) però per a que vagi millor la meva classe jo també poso noves regles. Així doncs, us vaig dir que per al vostre grup hi ha una nova norma, faràn servir l'ordinador els qui no s'insultin.

Perquè ho feu? Ara formeu un nou grup de treball perquè us doneu a conèixer insultant-vos? Perquè no hi intenteu crear un bon ambient de treball?

Espero els vostres comentaris. Benvinguts again!! And remember: respect!, please.

6 comentarios:

profangles dijo...

e agafat el cv de ingles per que e trec un sufi i vui pujar nota de kevin
he agafat el cv de ingles perque es molt divertit i bol pujar nota i pasarmelo be de andres

profangles dijo...

he agafat el cv d'anglès perquè he trec un suficient i vull pujar nota de kevin.
He agafat el cv d'anglès perquè és molt divertit i vull pujar nota i passarm'm-ho bé de andrés

profangles dijo...

1 Para ir al ordenador hace falta potarse bien y no insultarse
2 Haré lo mejor para aprobar en este crédito con un bien alto
3 Me portaré bien y intentaré que los demás hagan lo mismo
4 haré los deberes de clase y trabajaré más ^.^ jejeje
good bye

de Eliecer

profangles dijo...

Jo crec que aquest crèdit variable suposo que anirà molt bé per aprendre English de Bilal

Jo també crec que aprendré un poc de English en las clases de credit variable
de Orlando jajaja

profangles dijo...

yo también te doy la welcom pero no hem agafat ninguna idea del credit i esperem que aquest credit sigui divertit de Alba.

esto es una shit de crédito por que no me gusta English pero si que apruevo, a veces mola i a veces no pero lo que no mola esque siempre nos estamos insultando i discutiendo pero me parece que me va a gustar este credito sobretodo con esta de professora de Sergio Rivera

profangles dijo...

jo no e agafat el credit aquest no m'agrada l'angles no se si es nota.....¬¬...aixi k no puc dir-ne res de res,solo e estat un dia i el dia va ser molt aburrit i l'altre dia no vaig venir perque tenia que anar-men al metge.adios de Ana
no me a gradadado por no lo e entendido de bryan