jueves, 22 de marzo de 2007

Resposta comentaris 22/03/07

Avui, el Bryan i el Jordy han hagut de posar-se al dia perquè l'altre dia van haver de sortir de classe i al Bryan l'hi ha donat temps a fer el comentari però al Jordy no.
L'Ana no va venir l'altre dia i farà els deures a casa (si vols canviar-te de crèdit ho has de demanar ja!!).
La resta ha pogut entrar al blog i fer el comentari menos la Butaina que no m'ha escoltat quan li he dit que m'avisès quan acabès el seu comentari per poder penjar-lo. Butaina escolta'm si us plau!!
A tots us he de dir, com a la Butaina, que m'escolteu i si teniu necessitat d'obrir altres pàgines web ho feu però el què jo us mano s'ha de fer.
Ara, heu de fer la portada del crèdit "Learning vocabulary is fun" amb name, school, teacher and date. I començar l'Index que en English és Table of Contents, primer contingut Family i heu de tenir tots 4 fulls, inclòs el vostre Family Tree, OK?
Doncs, ha treballar!!

3 comentarios:

profangles dijo...

Jo creo que este credito me gusta es divertido espero pasarmelo bien aprendiendo Enlgish cuanto mas divertido es mejor me gusta aprender English pronto hablaré bien.Speak English!de Bilal

profangles dijo...

No lo he entendido!!

profangles dijo...

el comenatria q tinc yo es q el q esten fen de ingles yo si que a u en tenc i u entregu tot cuan el demana la profesora el si q u en tenc una mica i la profesora u asplica la be la profesora